Michael Kors și poșeta din piele eco

posete genti piele eco Kors
Genti și posete din piele eco ale designerului Michael Kors. (Fotografie de la De la Spera (http://www.spera.de) - [1], CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=38780660)

Michael Kors este unul dintre cele mai interesante nume din industria fashion „pret a porter” de lux și marochinărie de cea mai bună calitate. Este greu de spus dacă celebritatea i-a adus și mai multă celebritate sau doar mai mulți bani. Probabil însă că o anumită celebritate i-a adus cu siguranță și imposibilitatea de a se perpetua ca om.

Ghiozdane din piele eco de la EFatal

Nu știm dacă sunteți la curent dar Michael Kors (născut 1959) este unul dintre primele cupluri de homosexuali care este căsătorit legal cu partenerul său de viață. Cu un alt designer, cu un alt fashionist cum ar zice italienii. Respectiv cu Lance LePere născut în 1970. Împreună au afaceri solide și o căsătorie care s-a concretizat în 2011 după aproape 21 de ani de „relație”.

geanta si posete piele eco
Și Efatal comercializează genti si posete din piele eco…

Nonconformism, fără piele naturală

Michael Kors pare a fi omul care sparge tiparele, sare peste prejudecăți și lansează afaceri peste afaceri. Se folosește de ceea ce este la modă în preferințele tinerilor. Ei vor ghiozdane, genți de mână și poșete din piele. La care Kors a adăugat o inovație: produce doar din piele eco! Adică acesta este chiar unul din sloganurile sale: nicio poșetă din pielea vreunui animal!

Este greu de crezut, dar prețul ridicat al genților și poșetelor sale este plătit de cei care vor produse exclusiviste. O garanție a calității care există, iată, chiar și pentru produse din piele ecologică. Dar, desigur, nu în România, unde se consideră că nimic nu este mai bun decât o poșetă din piele naturală.

Michael Kors posete
Creatorul de genți si posete, haine pret a porter… Michael Kors

Desigur, o chestiune de cultură, de gusturi și de educație. Gențile și poșetele din piele eco de astăzi nu mai sunt cele de acum 20 de ani. Calitatea este cu totul alta. Nike și Adidas fabrică și ei încălțăminte sport din materiale sintetice.

Ambasadorul creativității Kors

Marile case de creație, nu doar producătorii de genți și poșete, ci și de rochii, cosmetice și tot ce este scump au cel puțin o persoană care le promovează imaginea. Michael Kors a ales o actriță cântăreață din China. Alegerea din 2018 pentru ca ambasadorul companiei să fie o celebritate chineză nu este chiar întâmplătoare. Actrița Yang Mi (născută în 1970) este foarte îndrăgită și de succesul acestui demers se leagă ideile de expansiune a grupului de firme Kors.

Mă rog, se legau, pentru că acum, cu tot balamucul acesta creat de pandemie, este dificil de spus cum va evolua piața pentru genți și poșete. Kors însă a văzut în imaginea chinezească un simbol al expansiunii puterii sale. În afara Chinei trăiesc deja zeci de milioane de chinezi care toți au nevoie de poșete și haine de la Kors. Un calcul simplu care, iată, doar ceva de genul Covid-19 îl poate da peste cap.

Alt punct forte al genților și poșetelor Kors a fost lupta patronului cu firmele pirat. În Canada a fost un adevărat spectacol mediatic urmărirea vânzătorilor de poșete contrafăcute.

Publicitatea Kors s-a adresat și în domeniul caritabil. În 20016 au donat 750 de mii de dolari unei clinici de oncologie.

Kors și Versace sunt același lucru

Ideile lui Michael Kors au fost corecte până acum. Compania sa, deși a fost fondată abia în 1981, fiind deci un mic copil pe lângă Chanel și Louis Vuitton, a ajuns la cifre exorbitante în ceea ce privește vânzările.

Primul magazin cu amănuntul al lui Michael Kors a fost deschis în 2006. de atunci s-a ajuns la peste 1800 de magazine și la sfârșitul lui 2018 aveau venituri totale de aproape 3 miliarde de dolari.

Ultima „lovitură” de publicitate și de creștere a vânzărilor a fost achiziționarea brandului Versace pentru 2.1 miliarde de dolari. Aceasta s-a întâmplat în septembrie 2018. De atunci, numele brandului s-a schimbat din Michael Kors Holdings în Capri Holdings Limited. Desigur, un amănunt lipsit de prea multă importanță…